Почни робити те, що потрібно. Потім роби те, що можливо. І раптом виявиш, що робиш неможливе. ( Св.Франциск)

неділя, 29 березня 2020 р.

SCRUM - дошка для дистанційного навчання

Ти хочеш навчитися самоорганізації і відповідальності, планування часу і контролю власного дня (а значить і власного життя)? 

Тобі допоможе SCRUM-дошка.
Це такий собі пульт управління твоїм часом.

Стікери "подорожують" по колонках, в залежності від стану готовності. 

На кожному стікері - завдання з певного предмета (математика, мова,...). Виконав - перевірив - премістив у іншу графу направо.  

ЇЇ зробити  зовсім просто. Можеш її створити  на аркуші, на стіні, на холодильнику,...але щоб завжди була перед очами.

SCRUM-дошка - зручний інструмент для планування і відстеження твоїх справ.

Пропоную тобі дошку такого дизайну на тиждень для навчання:



SCRUM-дошка буде корисною тільки, якщо працювати з нею регулярно і за правилами. У іншому випадку буде хаос. Щоб його уникнути, проводь невелику "планерку" щовечора і в кінці тижня.

Щоденна планерка
Це 5-10 хвилинна оцінка продуктивності дня. Переглянь всі колонки. Якщо всі завдання виконані - є чим пишатися. Якщо не всі - є, до чого прагнути. Якщо ти не впорався, подумай, що пішло не так, чому, і як це виправити завтра. 

Щотижнева планерка
Почни з колонки "Готово". Підведи підсумки, порадій, зроби висновки. Можеш очистити дошку від  стікерів. А можеш милуватися, як приємно вони виглядають у колонці "зроблено" і який  же я молодець! У колонці "Зробити"  завтра з'являться нові завдання. Не зроблені завдання – свідоцтво  слабкої волі. Треба цього позбавлятися.


Є важливі правила роботи з дошкою.

1. Зроблене наполовину – не зроблене ніколи. Отриманий наполовину результат у SCRUM вважається найгіршим з можливих. В кінці певного, визначеного вами, періоду повинен бути продукт. Якщо його нема, то ресурси і зусилля витрачені даремно.
2. Те, що почав, доведи до кінця. Якщо ти не зробиш роботу вчасно, завтра з’являться нові завдання. Потім ти забудеш, як робити, де шукати.. і т.д. І часу, і енергії доведеться затратити у рази більше.
3. Не відкладай на вечір, на завтра, на п’ятницю те, що потрібно зробити сьогодні. Ти створиш собі такі «завали», що потім не розбереш!
4. Зроби спочатку те, що добре знаєш, потім більше часу використаєш на важче завдання.
5. Зроби все зранку і звільни собі решту дня для улюблених занять.


Спробуй, і побачиш, як багато вільного часу у тебе додасться.  



Немає коментарів:

Дописати коментар

ОСТАННІЙ ДЗВОНИК

Зі   святом останнього дзвоника! Шановний випускнику! Шановна випускнице! Ось і завершився навчальний рік! А для т...