Почни робити те, що потрібно. Потім роби те, що можливо. І раптом виявиш, що робиш неможливе. ( Св.Франциск)

понеділок, 30 березня 2020 р.

"Нюрнберзьке яйце". М.Коцюбинський

Урок 11. Читання

Прочитай у Хрестоматії оповідання М. Коцюбинського "Нюрнберзьке яйце". Переглянь відео про історію виникнення годинника.



А тепер давай поквестимо!

Записуй усі відповіді послідовно, не збийся.

Етап 1. У відео згадуються різні годинники. Запиши собі, якого годинника не було у відео: сонячний, водяний, вогняний, пісочний, бетонний, електронний, механічний.

Етап 2. Запиши  столицю країни, у якій жив головний герой оповідання.

Етап 3.Перечитай абзац про пісочні годинники. З чого виготовляли перші такі годинники? Запиши.

Етап 4. У якому столітті годину поділили на хвилини і на секунди? Запиши це.

Етап 5. Як називається наука про механічний рух тіл? Це було захоплення Петро Гельє.

Етап 6. Про який  важливий винахід йдеться мова в оповіданні?

Етап 7. Порахуй, скільки дієслів у передостанньому абзаці.

Етап 8. На що схожий був виріб  мідника?

Усі відповіді записано? Тепер, будь ласка, візьми перші літери з кожного слова (послідовно, за номером етапу), числа запиши повністю. 
У тебе вийшов пароль

Повідом мені його таємно ( у Viber).



Немає коментарів:

Дописати коментар

ОСТАННІЙ ДЗВОНИК

Зі   святом останнього дзвоника! Шановний випускнику! Шановна випускнице! Ось і завершився навчальний рік! А для т...